Onneksi helle jo helpotti ja jaksaa taas paremmin tehdä jotain...

Olen viime päivinä käsintikannut Maikkis & Mustis-työtäni...

Olen päättänyt saada sen valmiiksi ennen sen kaksi vuotis-synttäreitä, joka on joskus lokakuussa. Aloitin sen tekemisen lokakuussa 2009...

Tällaisen työn tikkaaminen ei ole ihan helppoa, koska siinä on paljon aika paksuja kohtia ja uusia mallejakin pitää koko ajan keksiä...

Olen nyt tikannut kaikki talot, tytön, neulatyynyt ja tilkkupeitto blokit, samoin kaikki välikaitaleet...

Talot olen pyrkinyt tikkaamaan luonnollisen näköisesti...

Kankaiden kuvioita ja muotoja seuraten...

joissain blokeissa olen tikannut kuvioitakin esim. tämä höyhen kuvio, jonka tikkasin eilen vapaalla kädellä eli en piirtänyt sitä lainkaan etukäteen...

Käsintikkaaminen on edelleen suuri intohimoni ja kun vauhtiin pääsee se sujuu kuin leikki...