IHANAA!!!!!!!!!!!!

Ensi viikko on lomaa, koska on koulumme syylomaviikko....

Olen todennäköisesti loman kotona ja ajattelin ommella:)

Viime viikot ovat olleet aika hektisiä ja tarvitsen aikaa itselleni ja tilkkuilulle...

Olen nyt ihan varmuudella tehnyt tillkutöitä 17-vuotta, mikä on aika pitkä aika...

Kaikkina noina vuosina olen tehnyt tilkkutöitä koko sydämmestäni kertaakaan kyllästymättä. Tilkkuilu on alusta asti ollut " Mun juttu", enkä voisi kuvitella eläväni ilman sitä...

Ennen tilkkuilua virkkasin, nypäsin, tein vaatteita ja lampunverjostimia, mutta mikään niistä ei kuitenkaan koskaan ollut tillkuilun veroisia...

Viime vuosina olen huovuttanut, kirjonut, ollut paju- ja nukkekurssilla, mutta nekään eivät ole tilkkuilua voittanut...

Eli olen tilkkuilija henkeen ja vereen...ja olen siitä onnellinen.

Kahden viikon kuluttua menen Riitta ystäväni kanssa Taideryijy-kursille ja mielenkiinnolla odotan löytyisikö tästä haastaja tilkkuilulle...:)

Olen jo vuosia haaveillut ryijystä, jonka olen itse suunnitellut...