3000 on nyt bongattu ja kävijä löydetty. Markku Paavola bongasi luvun tänään n.19.55. Onnea voittajalle. Lähetän palinnon voittajalle mahdollisimman pian ja laitan kuvan siitä myös tänne blogiin.

Oli oikeastaan aika suuri yllätys, että voittaja on mies. Se on itseasiassa todella miellyttävä yllätys, koska en odottanut miesten käyvän "tilkkusivuilla". Markku kertoi vierailevansa blogissani usein, koska töitäni on hänen mielestään kiva katsella. Tällainen palaute on erittäin rohkaisevaa ja mieltälämmittävää. Tilkkuilu on aika ajoin yksinäistä puurtamista, vaikka minullakin on paljon tilkkukavereita.

Olen nyt n. 14 vuotta tehnyt tilkkutöitä ja niitä on kertynyt n. 130 kpl. Olen tehnyt monta kymmentä torkkupeittoa, vauvanpeittoja, seinätöitä, kasseja, pusseja, tyynyjä, neulatyynyjä ym. Olen antanut monta työtä lahjaksi, muutaman olen myynyt ja kotini on edelleen täynnä kaikenlaisia töitä. Tiedän, että tulen tilkkuilemaan loppuelämäni oli se sitten kuinka pitkä tahansa. Tilkkuilu on minulle elämä, ei työ.