Olen ajautunut mielenkiintoiseen tilaan blogin pitämisen kanssa. Ei ole mitään uutta mitä laittaa tänne. Olen toki ommellut kovasti, mutta mitään tekemääni ei voi julkaista täällä.

Tilkkuyhdistys Finn Quiltilla ry:llä on jäsenlehti nimeltään Tilkkulehti. Olen laatinut sinne jonkin verran ohjeita viime ja tänä vuonna. Viime vuonna tein sarjan erillaisia tilkkublokkeja ja sain niistä kootun työn valmiiksi Uudenvuoden aattona. En voi laittaa kuvaa tänne, koska sitä ei ole vielä julkaistu lehdessämme. Se on jouluaiheinen, eikä kyllä enää sopisikaan vuodenaikaan. Sitten olen ommellut paloja tämän vuoden juttuun, enkä voi tietenkään niitäkään tänne laittaa, koska ne tulee tämän vuoden lehtiin.

Sitten olen mukana Tilkut-palstan lumiukko blokkivaihdossa. Olen lähettänyt omani jo aikoja sitten (kerrankin hyvissä ajoin), mutta en halua näyttää omanni ennen kuin blokkivaihto on suoritettu.

Olen pitämässä keväällä Vantaan Tilkkutiiraajissa "Kaikenlaista hömppää"-kurssipäivää ja olen valmistellut sinne kaikenlaista, mutta en halua laittaa niitäkään nyt tänne. Haluan, että sinne säilyy yllätyksiä.

Eli kaikki viime aikoina tekemäni on julkaisukelvotonta...