Maikin Tilkut huutokaupassani on nyt tilkkulehti markkinat...

Olen tänään lisännyt sinne paljon erilaisia tilkkulehtiä...

Kauppa on alkanut tosi hyvin ja toivottavasti myös tavaramäärä vähenee..

Olen saanut huolestuneita kyselyjä, että lopetanko tilkkuilun???

En suinkaan, enkä edes aio sitä vähentää. Olen vakaasti päättänyt lopettaa älyttömän hamstraamisen...siis ainakin toistaiseksi...

Olen viidentoista vuoden aikan elänyt kaikenlaisia tilkkuhurahduksia ja ostanut kaikenlaista tavaraa kaikkeen liittyen...

Luulin joskus, että alan tekemään moderneja tilkkutöitä, mutta minusta tulikin perinteisen tekijä henkeen ja vereen...koskaan ei voi tietää..

NYT TULEE VETO...

Olen päättänyt etten osta yhtään kankaanpalaa yhdistyksen Tilkkupäiviltä Jyväskylästä. Jos siis bongaat minut joko ostamassa kangasta tai peräti löydät kassistani jo ostetun kankaan, niin ostan sinulle fat quarter kankaanpalan valintasi mukaan...

kassejani saa tulla penkomaan ihan vapaasti, siis jos minulla sellaisia on. Veto ei koske kirjoja eikä muita tilkkutarvikkeita...

En ostanut yhtään kangasta edellisiltäkään päiviltä Turussa...